გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი:
მერი უსანეთაშვილი
საგანი: ფრანგული
ენა
სწავლების საფეხური/კლასი / საშუალო / კლასი -10
მოსწავლეთა რაოდენობა: 10
გაკვეთილის თემა: ა.დიუმას
ბიოგრაფია და მისი რომანი „სამი მუშკეტერი“
პიროვნების
დახასიათება-ხასიათის თვისებები
გაკვეთილის მიზანი:
ფრანგი მწერლის ა. დიუმას ცხოვრებისა და შემოქმედების მიმოხილვა
ლუი XIII მეფობის პერიოდის გაცნობა
პიროვნების დახასიათებისათვის საჭირო ლექსიკის დაუფლება
აუდირების უნარ-ჩვევების განვითარება
ესგ სტანდარტი : უცხ.ს.IV 18. მოსწავლეს შეუძლია მისთვის ნაცნობ თემებზე საუბარი
უცხ.ს IV. 19 მოსწავლე ფლობს
და იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-
ჩვევებს
უცხ.სV.2 მოსწავლეს შეუძლია
მოისმინოს და გაიგოს სხვადასხვა სახის
აუდიოჩანაწერი ნაცნობ თემატიკაზე
N
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების ფორმა
|
სასწავლო რესურსი
|
დრო
|
1.
|
მისალმება
გაკვეთილის თემის,მიზნისა და
შეფასების კრიტერიუმების გაცნობა
|
ვერბალური მეთოდი
|
მთელი კლასი
|
შეფასების რუბრიკები
ფლიპჩარ
ტები
|
2 წთ
|
2.
|
წერითი საშინაო დავალების შემოწმება
(აღწერითი მიკრო -ტექსტების საშუალებით მწერლების ფოტოების ამოცნობა
და ცხრილის შევსება)
|
დავალების პრეზენტაცია
დაკვირვება
|
მთელი კლასი
|
მოსწავლის სავარჯიშოების წიგნი
|
3 წთ
|
3.
4.
|
კითხვა-პასუხი
ა.დიუმას ბიოგრაფიისა და ისტ.რომანის “სამი მუშკეტერის“ მიმოხილვა
მინი ლექცია
XVII ს. საფრანგეთისა და ლუი XIII მეფობის ისტორიული
ეპოქის შესახებ
|
ზეპირსიტყვიერი მეთოდი
დიდაქტიკური
(ახსნა-განმარტებითი)
|
მთელი კლასი
მთელი კლასი
|
სლაიდები, ლეპტოპი
პროექტორი
სლაიდები
|
15წთ
3 წთ
|
5.
6.
7.
|
საკლასო წერითი აქტივობა
წინადადებებში საჭირო სიტყვების
ჩასმა:
ა.მუშკეტერებისჩაცმულობა;
ბ.პერსონაჟების თვისებები;
გ.არაწესიერი ზმნების ფორმები
ჩანაწერის მოსმენა
მოსწავლეები მოისმენენ განმარტებებს ხასიათის თვისებებზე , გამოიცნობენ
საჭირო სიტყვას და შეავსებენ ბარათებს
ფილმის ჩვენება
მოსწავლეები ნახავენ 3წთ ფილმს შატო“ მონტე-კრისტოს“ შესახებ
, შეავსებენ
5 კითხვიან ტესტს ფილმის შინაარსის
გაგების შესამოწმებლად
|
წერითი მუშაობის მეთოდი
აუდირება
ფილმის ჩვენება
|
ჯგუფური
ჯგუფური
ჯგუფური
|
ფოტოები
შესავსები სამუშაო ბარათები
ლეპტოპი
შესავსები ბარათები
ლეპტოპი
პროექტორი
|
10წთ
5წთ
5წთ
|
8
9.
|
საშინაო დავალება
-
ა)ბარათების
შევსება ნაწარმოების პერსონაჟებზე,
ბ)ესე
- როგორ გესმით თქვენს
სასკოლო ცხოვრებაში მუშკეტერების დევიზი „ერთი ყველასათვის, ყველა ერთისათვის“
შეფასება
|
ვერბალური
ახსნა-განმარტება
სიტყვიერი
შეფასების რუბრიკები
|
ინდივიდუალური
ინდივიდუალური , ჯგუფური
|
ზეპირმეტყველების, ჯგუფური და მოსწავლეთა თვითშეფასების რუბრიკები
|
2 წთ
3 წთ
|
გაკვეთილის ბოლოს
მისაღწევი შედეგები : მოსწავლეებს
ეცოდინებთ XIXს. ფრანგი მწერლის
ა.დიუმას ცხოვრებისა და შემოქმედების, მისი საქართველოში და ქალაქ ფოთში მოგზაურობის
შესახებ; შეძლებენ ნაწარმოების შინაარსსა და პერსონაჟებზე საუბარს; გაიღრმავებენ ადამიანის ხასითის თვისებებზე თემატურ ლექსიკას; გაიუმჯობესებენ აუდირებისა და ჯგუფური მუშაობის უნარ-ჩვევებს.
შეფასება:
განმავითარებელი- კომენტარებით
განმსაზღვრელი - შეფასების
რუბრიკებით
დანართი : 3 გვერდზე
ხელმოწერა: მერი უსანეთაშვილი
თარიღი: 25 თებერვალი 2018 წელი
ზეპირმეტყველების
შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმი
|
არასაკმ.
3-4
|
საშუალოდ
5-6
|
კარგად
7-8
|
ძალიანკარგად
9-10
|
აზრის
ჩამოყალიბება და გადმოცემა
|
იცის ცალკეული სიტყვები, ვერ აყალიბებს აზრს
|
შეუძლია ცალკეული წინად.წარმო-
თქმა,უჭირს
გადაბმული მეტყველება
|
შეუძლია შედარებით მარტივი წინადად.
აზრის ჩამოყალიბება
|
ყოველთვის აქტიურია,
თავისუფლად და
გასაგებად შეუძლია აზრის გადმოცემა
|
ლექსიკური და გრამატიკული
კონსტრუქციების გამოყენება
|
გააჩნია არასაკმ. ლექსიკური და გრამ.
მასალის ცოდნა
|
ფლობს ლექსიკურ და გრამ. კონსტრუქ.მწირ
მარაგს
|
გაჩნია საკმარისი
ლექსიკური
და გრამ. მასალისცოდნა ზოგჯერ
უშვებს შეცდომებს
|
გააჩნია მდიდარი
ლექსიკა, ყოველთვისსწორად
იყენებს ენობრივ
კონსტრუქციებს
|
ენისათვის დამახასიათებელი
ინტონაციისა და გამოთქმების ფლობა
|
ვერ ფლობს
სწორ გამოთქმებს
|
ვერ ახერხებს ხშირად სწორ გამოთქმებს
|
ზოგჯერ არღვევს სწორ წარმოთქმას
|
ყოველთვის ცდილობს და იცავს
ინტონაციასა და სწორ გამოთქმებს
|
ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკა
N
|
კრიტერიუმი
|
არადამაკ.
3-4
|
საშუალოდ
5-6
|
კარგად
7-8
|
ძალიან კარგად
9-10
|
1.
|
შესრულებული
სამუშაოს ხარისხი და ორგანიზება
|
შესრულებ.
საუშაო
არ არის
სწორი
|
შეასრულეს სამუშაოს ნახევარზე მეტი
|
დავალება სწორად არის შესრულებული
არის რამოდენიმე შეცდომა
|
10-დავალება სრულყოფილად
არის შესრულებული
9- არის 1ან 2 შეცდომა
|
2.
|
ჯგუფის წევრების ჩართულობა და ურთიერთ თანამშრომლობა
|
სამუშაოს ასრულებს 1 ან 2 მოსწავლე
|
ჯგუფის ყველა წევრი არ იღებს მონაწილეობას
|
დავალება არ რის კარგად გადანაწილებული
აკლიათ ორგაიზებულობა
|
ყველა წევრი ჩართულია ,სამუშაო განაწილებულია
ხდება აზრთა ურთიერთ გაზიარება
|
3.
|
ჯგუფური მუშაობის ქცევის წესების დაცვა
|
არ იცავენ ქცევის წესებს
ხმაურობენ
ერთნამეთს ხელს უშლან
|
სჭირდებათ
ქცევის წესების შეხსენება
|
თითქმის ყველა იცავს ქცევის წესებს
|
იცავენ ქცევის წესებს
ჩამოყალიბებული აქვთ გუნდური
მუშაობის ჩვევა
|
4.
|
დროის ლიმიტი
|
ვერ მოასწრეს დავალების მეტი
წილი
|
დროის ლიმიტს საკმაოდ გადააცილეს
|
დროის ლიმიტს
მცირედით გადააცილეს
|
ზუსტად დაიცვეს
დროის ლიმიტი
|
No comments:
Post a Comment